За словами дизайнера Андрія Шевченка, для оформлення купюри використовувалося занадто багато шрифтів — 11, і всі вони різнорідні. «Існують певні правила поєднання, і порушувати їх треба дуже свідомо. З'єднувати же випадковим чином в одному дизайні гуманістичний курсив, імітацію каліграфії гострим пером і геометричний гротеск — занадто самовпевнені рішення. Всі ці шрифти з різних епох, різної естетики і по-різному сприймаються, утворюючи візуальну какофонію замість злагодженого хору».
Дизайнер Богдан Гдаль звертає увагу на написання «Одна тисяча гривень», виконане на основі шрифту Bickham Script: «Пошук показує, що автор шрифту Bickham Script Річард Ліптон робив кирилізації в 2016 році. Деякі форми букв (шрифт Bickham Script Pro 3) в його виконанні відрізняються від тих, що використані на купюрі 1000 гривень.
Звідки на купюрі могла взятися якась інша версія шрифту? А все дуже просто! Більше десяти років тому росіянка Олександра Гофман видала шрифт пана Ліптона від свого імені під назвою Bickham Script One, Bickham Script Two, Bickham Script Three. Її і раніше не раз помічали в кирилізації західних шрифтів і видачею їх під своїм ім'ям і новою назвою. А дизайнери з Нацбанку, швидше за все, не замислюючись, скористалися її варіантом».
Художник-графік Олег Петренко-Заневський, відзначаючи майстерню гравіювання портретів, називає інше зміст дилетантством. «Однак у загальному контексті, на мою думку, наші банкноти виглядають цілком непогано. Мабуть, віртуозна гравірування таки витягує інші прогалини».